Polityka prywatności

Polityka prywatności

W celu wypełnienia obowiązków wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europejskiej (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), przedstawiamy wszelkie niezbędne informacje o zakresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych w serwisie dataconsult.pl, a także nasze dane kontaktowe. Doprecyzowujemy w ten sposób w jaki sposób chronimy powierzone nam dane osobowe. Zapewniamy również, że stosujemy wystarczające i skuteczne środki ochrony tych danych.

 

Administrator danych osobowych

Administratorem serwisu internetowego nubowms.pl oraz danych osobowych użytkowników jest firma DataConsult S.A., z siedzibą w Krakowie przy ulicy Marcika 14C, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Krakowie Śródmieściu XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000871791, NIP 9542506692. W przypadku pytań i wątpliwości w zakresie Polityki prywatności można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób:

  • pocztą tradycyjną wysłaną na adres: Marcika 14C, 30-443 Kraków;
  • drogą elektroniczną pod adresem e-mail: administrator_rodo@dataconsult.pl 

DataConsult S.A. zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego dokumentu polityki prywatności.

 

Bezpieczeństwo danych

Celem zapewnienia najwyższej ochrony powierzonych nam danych osobowych, wdrożyliśmy odpowiednie rozwiązania na poziomie organizacyjnym i technicznym,  zapobiegające ingerencji w prywatność danych. Zapewniają one bezpieczeństwo na poziomie wymaganym przez obowiązujące prawo, w tym RODO.

DataConsult S.A. deklaruje, że dokłada wszelkich starań aby prawidłowo zabezpieczyć dane osobowe powierzone przez użytkowników serwisu nubowms.pl  oraz podejmuje odpowiednie środki bezpieczeństwa w celu zapobiegania ingerencji w nie osób trzecich.

 

Dobrowolność podania danych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa podania niektórych z nich może uniemożliwić lub znacząco utrudnić korzystanie z serwisu i usług oferowanych przez DataConsult S.A. W przypadku podania danych w zakresie niewystarczającym do wykonania danej czynności dane te będą niezwłocznie usuwane. 

 

Cele i podstawy przetwarzania danych:

Cel przetwarzania

Podstawa prawna

Odpowiedź na zapytania przesłane przez formularz kontaktowy

art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes)

Realizacja umowy lub działań przed jej zawarciem (np. przesłanie oferty, demo)

art. 6 ust. 1 lit. b RODO

Prowadzenie marketingu bezpośredniego (newsletter, informacje handlowe)

art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda)

Obsługa klienta i pomoc techniczna

art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO

 

Analityka i poprawa działania serwisu oraz systemu WMS      art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Poniżej przedstawiamy dokładnie cele w jakich przetwarzamy dane osobowe, które otrzymujemy oraz podstawy prawne powiązane z tym podstawy prawne:

CEL PRZETWARZANIA

ZAKRES DANYCH

PODSTAWA PRAWNA

 

Celem kontaktu

• proces rekrutacyjny;
• umówienie prezentacji naszego oprogramowania

adres e-mail (imię i nazwisko), dane zawarte w treści wiadomości,
numer telefonu
inne dane przekazane przez w treści korespondencji.

Podstawa prawną: art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala nam na przetwarzanie danych na podstawie zgody w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala nam na realizację naszego uzasadnionego interesu, jaki stanowi zapewnienie sprawnej i efektywnej komunikacji między administratorem strony oraz użytkownikiem.

 
 
 

Złożenie i realizacja zamówienia na produkty/usługi

• świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania użytkownikom treści gromadzonych w serwisie
• kontakt naszego konsultanta przez AnyDesk , lub kontakt telefoniczny;
• kontakt w celu umówienia prezentacji handlowej

• mailowe udzielenie odpowiedzi na pytania;
• umożliwienie uczestnictwa w konferencjach i wydarzeniach, które organizujemy

imię i nazwisko
adres e-mail
numer telefonu, dodatkowo:
NIP
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówienia.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit b RODO, który pozwala przetwarzać dane w celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy i w celu wykonania umowy zawieranej poprzez złożenie zamówienia.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cel marketingowy (newsletter)

adres e-mail
imię

Podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit a RODO, czyli zgoda na otrzymywanie od nas informacji handlowych, treści o charakterze marketingowym oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku jest nim cel marketingowy własnych usług i produktów).

 
 

Cel archiwalny i dowodowy, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów

• działania marketingowe Administratora w celu promowania produktów i usług
• ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń;
• przeprowadzenie analiz i statystyk, które pozwolą nam lepiej dostosować udostępniane treści i świadczone usługi do potrzeb oraz oczekiwań użytkowników.

wszystkie dane wymienione w tabeli dotyczącej przetwarzania danych przez DataConsult S.A

Podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f  RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem administratora jest posiadanie danych osobowych, które pozwolą dowieść faktów związanych z korzystaniem ze strony, wykonaniem umowy, przetwarzaniem danych na uzasadnionej podstawie prawnej).

 

Zarządzanie stroną, korzystanie z narzędzi usprawniających stronę i analizujących dane związane z korzystaniem ze strony

adres IP
zachowanie na stronie

Podstawa prawna takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f  RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem administratora jest działanie zmierzające do optymalizacji strony, w tym treści prezentowanych na stronie, do potrzeb użytkowników oraz doskonalenie oferty administratora).

 
 

Wykorzystanie cookies na stronie

adres IP
zachowanie użytkownika na stronie

Podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe za zgodą odwiedzającego stronę. Zgody udziela się podczas pierwsze j wizyty na stronie.

 
 

Wypełnianie obowiązków z zakresu ochrony danych osobowych (np. obowiązek tworzenia rejestrów i ewidencji)

zakres danych określony jest przez przepisy prawa i jest różny w zależności od treści danego obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli odbywa się ono na podstawie przepisów prawa, które nakazują przetwarzanie danych osobowych.

 

 

Przetwarzanie jest konieczne do wykonania umów lub podjęcia kroków przed zawarciem umów (art. 6 ust 1 lit. b) RODO), co obejmuje:

  • świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania użytkownikom treści gromadzonych w serwisie;
  • kontakt naszego pracownika przez telefon/mail, AnyDesk, Nextcloud, JIRA, , RDP (Remote Desktop Protocol), Google Meet, narzędzia Microsoft (Microsoft Teams, Microsoft Quick Assist)
  • VPN – w przypadkach, gdzie wymagana jest integracja ze środowiskiem klienta, dostęp do sieci klienta może być realizowany za pomocą połączenia VPN. Połączenia VPN są zabezpieczone, a dane przesyłane są w sposób zaszyfrowany. Dostęp do VPN posiadają tylko osoby upoważnione
  • kontakt w celu omówienia prezentacji handlowej
  • mailowe udzielenie odpowiedzi na zadane pytania
  • zamówienie Newsletter
  • umożliwienie uczestnictwa organizowanych przez nasz wydarzeniach (webinarium, konferencje, szkolenia)

przetwarzanie jest konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), które obejmują:

  • działania marketingowe Administratora w celu promowania produktów i usług Administratora;
  • ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń;
  • przeprowadzenie analiz i statystyk, które pozwolą nam lepiej dostosować udostępniane treści i świadczone usługi do potrzeb oraz oczekiwań użytkowników.

Odbiorcy danych osobowych:

Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora, jego pracowników i współpracowników, a także podmioty, które na podstawie umowy z Administratorem świadczą na jego rzecz usługi, w szczególności usługi marketingowe. Odbiorcami danych mogą być  współpracujący w ramach struktury organizacyjnej Administratora pracownicy, współpracownicy, podmioty, które na podstawie umowy z Administratorem świadczą na jego rzecz usługi marketingowe oraz podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora, na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania.

Ze względu na korzystanie z usług Google Cloud Poland Sp. z o.o. (Google Analytics, Google Tag Manager i Google Ads), Facebook Ireland Limited dane osobowe mogą być przekazywane przez te podmioty poza Europejski Obszar Gospodarczy na podstawie standardowych klauzul umownych (art. 46 ust. 2 lit. c RODO) lub innych odpowiednich zabezpieczeń przewidzianych w RODO. Wszelkie pytania dotyczące przekazywania danych poza EOG należy kierować bezpośrednio do tych podmiotów.

 

Okres przechowywania Twoich danych osobowych:

Dane osobowe przechowujemy nie dłużej niż jest to konieczne.

Dane przetwarzane są:

  • do czasu wycofania udzielonej zgody;
  • przez czas korzystania z serwisu DataConsult S.A.
  • przez czas prowadzenia korespondencji;
  • przez czas trwania wydarzeń (konferencji, webinarium, szkolenia)
  • w przypadku działań marketingowych – do czasu rezygnacji z otrzymywania informacji handlowych Administratora lub wycofania zgody na wykorzystanie telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w celach marketingowych albo do czasu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych;
  • do czasu przedawnienia roszczeń;
  • przez czas przeprowadzania analiz i statystyk, następnie dane będą poddawane anonimizacji;
  • czas przechowywania plików cookies na urządzeniu Użytkownika zależy od ich rodzaju i od Użytkownika, co w szczegółach opisano w Polityce cookies;

Jeżeli czas przechowywania powierzonych danych osobowych wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, przechowujemy je  przez okres określony w tych przepisach.

 

Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

W związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych, użytkownikom przysługują  następujące prawa:

 

Prawo dostępu do informacji – oznacza, że każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo wiedzieć, co się dzieje z jej danymi osobowymi.

 

Prawo dostępu do danych osobowych – oznacza, że jeśli my, jako administrator danych, otrzymamy żądanie dostępu do danych określonego użytkownika, to mamy obowiązek udzielić mu takiej informacji. Swoje obowiązki w tym zakresie jako administrator danych mamy wykonać niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca. Jeśli w tym terminie będzie to niemożliwe, to mamy obowiązek poinformować czy przetwarzamy dane i możemy wtedy o dwa miesiące przedłużyć termin na kompletną odpowiedź na żądanie.

 

Prawo do sprostowania danych osobowych – oznacza, że użytkownik może żądać, aby administrator danych sprostował dane nieprawidłowe lub uzupełnił dane niekompletne.

 

Prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do bycia zapomnianym – oznacza, że można domagać się od nas, jako od administratora danych osobowych, ich usunięcia, poinformowania osoby, której dane zostały przekazane, o ich usunięciu. To także prawo do domagania się, aby dane, które zostały przez nas upublicznione, podlegały usunięciu także przez innych administratorów. Jako administrator danych mamy też obowiązek na żądanie poinformować, którym odbiorcom przekazane zostały dane podlegające usunięciu.

 

Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych – oznacza, że można domagać się ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Dzieje się tak na przykład wtedy, gdy użytkownik nie zgadza się z prawidłowością przetwarzanych danych albo kiedy uznaje, że nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania.

 

Prawo do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych – oznacza, że można sprzeciwić się temu, aby dane były przetwarzane przez administratora.

 

Prawo do przenoszenia danych – oznacza, że przy spełnieniu określonych warunków można żądać przekazania danych bezpośrednio wskazanemu, innemu administratorowi.

 

Prawo do wniesienia skargi – oznacza, że gdy tylko użytkownik uzna, że przetwarzanie przez nas  dane naruszają przepisy prawa, może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Prawo do wycofania zgody – oznacza, że w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, użytkownik ma prawo wycofać ją w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zasadność przetwarzania danych osobowych do momentu wycofania zgody. 

 

Zautomatyzowane przetwarzana danych

Twoje dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie są poddawane profilowaniu.

Przekazywanie danych do państw trzecich

Twoje dane osobowe mogą być przekazywanie do państw trzecich, ale tylko wtedy, kiedy będzie to konieczne i z zachowaniem odpowiednich środków ochrony. Jako odpowiednie zabezpieczenie zastosowanie będą miały standardowe klauzule umowne zgodnie z art. 46 RODO.

 

Przetwarzanie poza EOG

Zaimplementowane wtyczki Google Analytics powodują, że dane dotyczące korzystania z naszej witryny są przekazywane do dostawcy usługi, tj. Google LLC, poza Europejski Obszar Gospodarczy. Transfer danych następuje do Stanów Zjednoczonych, gdzie na mocy niektórych programów bezpieczeństwa narodowego, amerykańskie władze publiczne mogą uzyskać dostęp do Twoich danych. Odbywa się to wyłącznie za zgodą Użytkownika, zgodnie z jego preferencjami, które może zmienić w każdym czasie.

 

Cookies strony trzeciej

Na niektórych stronach wyświetlają się treści pochodzące od podmiotów zewnętrznych, takich jak np. czcionki pochodzące od Google. Jeżeli Użytkownik nie obejrzy tego rodzaju treści, na jego urządzeniu nie zainstalują się pliki cookies strony trzeciej.

Ponadto serwis wykorzystuje mechanizm reCAPTCHA od Google, który pozwala wykrywać automatyczne narzędzia oraz przeciwdziałać ich aktywnościom w obrębie serwisu.

Szczegółowe warunki wykorzystywania plików Cookie przez stronę trzecią powinny być opisane w odpowiednim dokumencie administratora plików cookies strony trzeciej. Administrator serwisu nie ma kontroli nad sposobami wykorzystywania plików cookies strony trzeciej oraz nad treścią dokumentów regulujących ich wykorzystywanie.

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies, blokować do nich dostęp innych firm bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika serwisu.

Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Dodatkowo Użytkownik serwisu może ustawić zakres zapisywania plików cookies przez serwer www w ustawieniach plików cookies.

Poniższa tabela prezentuje z których usług korzystamy. Zostały one podzielone na dwie grupy: pierwsza grupa to podmioty, które przetwarzają dane w Europejskim Obszarem Gospodarczym, a druga – podmioty, które przetwarzają dane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (np. w USA).

Szczegółowa lista podmiotów dostępne jest na specjalne zapytanie skierowane drogą mailową na adres administrator_rodo@dataconsult.pl 

 

Podmioty przetwarzające dane w Europejskim Obszarze Gospodarczym:

Serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego oraz hostingu (utrzymywania danych na serwerze). Utrzymywanie danych chmurowych.

Oprogramowanie CRM do zarządzania relacjami z klientami oraz procesami sprzedażowymi.  

Platforma do tworzenia back-up

Narzędzie marketingowe

Platforma do webinarów

Platforma zarządzania zgodą na pliki Cookiem (CMP)

Autorska platforma zarządzania stronami www

Platformy umożliwiające wymianę dokumentów z klientami (może odbywać się za pomocą zabezpieczonej chmury (Nextcloud)). Dane są przechowywane na serwerach objętych odpowiednimi środkami bezpieczeństwa i zgodnych z RODO

Narzędzie stosowane do pomocy technicznej

 

Podmioty przetwarzające dane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym:

narzędzia marketingowe, np. Google LLC

Dostawca newslettera

Platforma internetowa dedykowana obsłudze klienta

Narzędzie używane do rekrutacji i obsługi klienta

 

W przypadku przekazywania danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym podmioty, które dokonują takiego przetwarzania, zachowują odpowiedni, zgodny ze standardami UE, stopień ochrony danych, m.in. poprzez stosowanie standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję Europejską.

 

Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki „cookies”, które ułatwiają korzystanie z jego zasobów. Cookies zawierają użyteczne informacje i są przechowywane na komputerze użytkownika – nasz serwer może je odczytać przy ponownym połączeniu się z tym komputerem.

Ciasteczka (ang. cookies) stanowią informacje tekstowe przesyłane przez serwer www na urządzenie, z którego korzysta użytkownik przy korzystaniu z serwisu. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Ciasteczka zawierają:

  1. podstawowe informacje na temat strony, z której pochodzą;
  2. przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie z serwisem;
  3. parametry dotyczące czasu przechowywania w pamięci komputera użytkownika

Serwis nie pobiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Ciasteczka służą nam do:

  1. zapewnienia prawidłowego działania witryny (niezbędne “sesyjne” pliki cookies);
  2. zapewnienia bezpieczeństwa („zabezpieczające” pliki cookies, np.: odpowiedzialne za wykrywanie nadużyć);
  3. tworzenia statystyk (są one anonimowe), które pomagają zrozumieć, w jaki sposób poszczególni Użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości („analityczne” pliki cookies);
  4. dostarczania Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań („reklamowe” pliki cookies);
  5. zarządzania preferencjami cookies, tj. zapisywania wybranych przez Użytkownika preferencji wykorzystywania plików cookies.

Każdy użytkownik serwisu ma możliwość zmiany ustawień dotyczących plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Poniżej linki do stron internetowych zawierających instrukcje zmiany ustawień plików cookies w poszczególnych przeglądarkach internetowych:

Wyłączenie możliwości zbierania cookies w przeglądarce nie pozbawia użytkownika dostępu do zasobów naszego serwisu. Nasz serwis wykorzystuje cookies, aby dostarczać zawartość najbardziej odpowiadającą preferencjom użytkowników. Więcej informacji można uzyskać pod adresem marketing@dataconsult.pl

 

Cookies marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej. Wykorzystywanie plików cookies oraz zebranych za ich pośrednictwem danych osobowych wymaga dobrowolnej zgody. Tak jak w przypadku pozostałych plików cookies, możesz jej udzielić poprzez odpowiednie ustawienia Twojej przeglądarki lub poprzez wybór odpowiedniego przycisku na naszej stronie internetowej. Twoja zgoda może być w każdym momencie cofnięta poprzez zmianę ustawień Twojej przeglądarki internetowej.

 

Narzędzia analityczne i marketingowe

Stosujemy różne rozwiązania i narzędzia wykorzystywane dla celów analitycznych i marketingowych. Poniżej znajdują się podstawowe informacje na temat tych narzędzi. Szczegółowe informacje w tym zakresie można znaleźć w politykach prywatności poszczególnych partnerów.

 

Wtyczki do mediów społecznościowych

W naszym serwisie znajdują się wtyczki do mediów społecznościowych. Wtyczki mogą powodować przesyłanie plików cookies (w tym Twoich danych osobowych) serwisom społecznościowym. W celu uzyskania informacji dotyczących wykorzystywania plików cookies przez serwisy społecznościowe, należy zapoznać się z politykami tych serwisów, do których linki zostały umieszczone poniżej.

 

Facebook

https://www.facebook.com/privacy/explanation

LinkedIn

https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy

YouTube

https://policies.google.com/privacy?hl=pl

 

Statystyki strony Facebook

Na naszym fanpage’u korzystamy z funkcji statystyk strony udostępnianych przez Facebook. Statystyki strony to funkcja, która pozwala nam na przeglądanie zagregowanych i anonimowych danych o użytkownikach naszego fanpage oraz zrozumienie działań podejmowanych przez osoby go odwiedzające. Dane w ramach funkcji statystyk strony przetwarzamy jako współadministrator razem z Facebook Ireland Limited. Wszystkie pytania dotyczące funkcji statystyk strony należy kierować bezpośrednio do Facebook. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

 

Google Analytics

Na naszych Stronach Internetowych korzystamy z Google Analytics. Pliki cookies Google Analytics są to pliki wykorzystywane przez spółkę Google w celu analizy sposobu korzystania ze Stron Internetowych oraz do tworzenia statystyk i raportów dotyczących ich funkcjonowania. Google nie wykorzystuje zebranych danych do identyfikacji użytkownika ani nie łączy tych informacji w celu umożliwienia identyfikacji. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć tutaj i tutaj

 

Google Tag Manager

Na naszych Stronach Internetowych korzystamy z Google Tag Manager. Jest to system zarządzania tagami JavaScript i HTML. Tagi to małe elementy kodu, które między innymi służą do pomiaru ruchu i analizy zachowań odwiedzających (zrozumienia wpływu naszych kampanii marketingowych i kanałów społecznościowych, remarketingu i orientacji na grupy docelowe oraz do testowania i optymalizacji stron internetowych). Więcej informacji na temat praktyk ochrony prywatności Google Tag Manager można znaleźć tutaj, a zasady korzystania z Google Tag Manager tutaj.

 

Google Ads

Na naszych Stronach Internetowych korzystamy z Google Ads. Jest to narzędzie, które umożliwia mierzenie skuteczności kampanii marketingowych realizowanych przez DataConsult S.A., pozwalając na analitykę takich danych jak np. słowa kluczowe czy liczba unikalnych użytkowników. Platforma Google Ads pozwala też na wyświetlanie naszych komunikatów osobom, które w przeszłości odwiedziły jedną ze Stron Internetowych. Informacje na temat przetwarzania danych przez Google w zakresie powyższej usługi znajdziesz tutaj.

 

Zasady ochrony danych osobowych – demo

Informujemy, że dane przetwarzane przez Użytkownika w ramach przesłania demo/ otrzymania bezpłatnej prezentacji systemu ExpertWMS nie mogą być danymi osobowymi w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku, (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.), a w razie naruszenia powyższych zobowiązań DataConsult S.A. nie ponosi odpowiedzialności za ich przetwarzanie, w tym za ich poufność i integralność.

Przewijanie do góry

Poznaj system NuboWMS

Wypełnij formularz, a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie.​

Wypróbuj NuboWMS przez 30 dni za darmo

Wypełnij formularz, a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie.

Dziękujemy za przesłanie formularza!

Nasz zespół skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Potwierdzenie przyjęcia wiadomości przesłaliśmy na wskazany email.

Przejdź do treści